Update

Hej på er! 

Nu äntligen har jag tid att sätta mig och uppdatera, har verkligen haft fullt upp dem senaste dagarna. 

Onsdagen gick bra, påvägen in till Kinna i bussen var jag nära till tårar och allt kändes bara förjäkligt rent ut sagt men jag upprepade för mig själv att jag gjorde det för Therese och att jag skulle hälsa och gratta alla gamla kompisar så jag vände inte och åkte hem utan stannade kvar. 

Alla var verkligen jätte fina och det var sååå himla roligt att träffa alla gamla kompisar och så, jag är verkligen så himla glad att jag åkte!
Jag fick en hel del fina kort så det är ganska många som har hört av sig och velat ha bilderna, kul! 

Tillbringade onsdagskvällen och hela torsdagen åt att redigera och sortera bilderna, men det var det värt. 

Igår på dagen åkte jag, pappa och Ida till Kinna. Jag köpte en studentpresent till Therese och sedan köpte vi varsin glass och så gick vi till MM där vi handlade mat innan vi åkte hem. En mysig dag helt enkelt! 

På kvällarna har vi grillat och spelar kubb vilket är väldigt roligt och mysigt, igår cyklade vi till Härsjön och åt middag där innan vi cyklade hem och spelade kubb. 
Efter det åt vi chokladbollar och tittade på dem sista avsnitten utav TVD och TO, sjukt bra och nerviga slut så nu längtar jag som en idiot till nästa säsong. 

Idag sov jag ut till tio men låg kvar och myste med Spyker till tolv då jag åt frukost och kläder på mig och sedan följde med pappa och handlade. 

Jag kommer lägga upp bilder från balen här på bloggen men bara mina absoluta favoriter, skulle det vara så att ni vill se alla 200 bilder (tog närmare 600 bilder, men bara 200 ligger på fb) så får ni ta er en titt på Facebook :) 

Vi hörs, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0