Update

Hej på er, här kommet en update från sjukstugan... 

Ida mår lite bättre och jag mår sämre, jag har väl fortfarande energi men oj så trött och seg jag är egentligen, tvingar mig själv att fungera trots att jag bara skulle vilja sova. 

Jag och Malin började titta på Man Of Steel igår, men vid 00:30 somnade vi i soffan och vaknade vid två när mitt alarm ringde, nämligen dags för Idas medicin. 
Det var iför sig värt att bli väckt vid två för Ida kunde sova från två till halv sju utan att vakna= jag fick sova från 02:00 till 06:30. 
Gav Ida sin medicin, gav henne nytt vatten och satte på en ny film och sedan tog jag Spyker på en promenad. 

Skulle egentligen åkt in till gymmet vid 08:54 men efter lite övervägande lockade sängen mer. 
Inget jag ångrar nu för hade jag åkt och gymmat hade jag aldrig orkat gå upp och ner för trappan alla hundra tusen gånger. Ida har nämligen Alex mobil så varje gång hon behöver hjälp med någonting (nytt vatten, byta film, byta ställning, få nytt kallt vatten i påsen m.m) så smsar hon mig så kommer jag upp och hjälper henne. 
Jag klagar inte för det är ganska mysigt att hålla på och pyssla om henne, det är ju inte roligt att hon är sjuk men det är skönt att jag kan hjälpa till. Ett bra test inför att ha egna barn helt enkelt :) ;)

Jag och Malin har precis tittat på en film jag såg för ungefär fem år sedan, nämligen White Chicks, haha jag skrattade så jag grät! Det är verkligen grym! 

Nu väntar jag på att maten ska bli klar, är vråååål hungrig men pappa ska bara steka köttet och sen är det mat som gäller. 

Vi hörs när vi hörs, puss


Spyker är alltid på myshumör efter morgonpromenaden så vi låg och gosade en bra stund innan jag åkte och handlade mat med Alex. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0