13:33

Dagen rullar på och snart skall jag göra mig redo för att åka till gymmet, ett ben och rump pass står på schemat, iallfall i den mån det går beroende på hur mycket folk det är där, jag hoppas att det är mindre folk än förra veckan men det blir nog bra oavsett. 
 
Jag är klar med svenskan, eller ja inte klar, jag skall jobba med uppdraget nästa vecka men nu är allt fixat inför det så att jag kan fokusera på religionen resten av tiden som är kvar till muntan imorgon. Jag har muntan klockan 09:00 imorgon så det blir en tidig morgon men sedan är det över fort så att jag kan tänka på annat resten av helgen. 
Städningen går också bra, jag har städat toaletterna och köket framförallt och nu skall jag gå ner och diska hade jag tänkt, mitt rum skulle också behöva städas då det ser ut som ett bombnedslag med det får jag göra någon annan dag ;) 
 
Vi höres, kram 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0