Aj!

Efter jag skrivit det förra blogginlägget gick jag och la mig och sov fram till 11:30, var ganska trött nämligen ;) 
Nu har jag iallafall fått reda på att jag fått betyg C i ännu en kurs och det är jag nöjd med, känns lite segt att ligga på C i alla kurser och aldrig nå B men jag får kämpa och hoppas att jag får B i någon kurs! 

Nu skall jag och Lena sätta oss och titta på gamla bilder, det är så himla roligt att titta på bilder från när vi är små så det tänker vi göra hela dagen lång. 

Jag har världens träningsvärk i rumpa och lår från igår, jäklar alltså, haha. Däremot har jag väldig, fruktansvärd, hemsk, mensvärk så ibland är det svårt att avgöra vad som är vad, just nu sitter mensvärken i magen så jag hoppas att den håller sig där så att jag slipper dö. Haha jaja, nu ska jag sluta klaga och lägga mig och äta chokladbollar. 

Kram 

En av favorit bilderna från en fotografering i somras, min vackra syster! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0