Ångest

Ångesten över att det är måndag och tillbaka till verkligheten imorgon har kommit smygande ända sedan igår. 
Det har varit skönt och välbehövligt med lov men ångesten över plugget är nu ännu större än vad den var innan lovet... Jag börjar däremot se ljuset i tunneln och det är inte alls långt kvar nu och den tanken håller mig flytande, dessutom har jag börjat få lite tankar och idéer på vad jag vill göra efter studenten och det gör det lite lättare att plugga. 

Iallafall så har helgen varit bra, en nackdel är väl att vi inte har tittat på Teen Wolf, haha men det får väl vara okej ;) 
I lördags gick vi upp vid nio, åt frukost och fixade oss och så åkte vi in till Göteborg 12:30, gick runt i stan, köpte godis och handlade mat. 
Fick sitta och vänta på en buss hem i ca en och en halv timma, tog en buss som inte kör via vårat hus så vi skulle slippa sitta och vänta ännu en timma, så vi hoppade av där det var närmast hem och så gick vi via skogen. 
Blev sammanlagt en runda på 5,3 km och det tog oss lite mer än en timma att gå, med tunga väskor fulla med mat, mörker och en okänd skog tog det längre tid än planerat men det var skönt att få sig en promenad. 

Vi kom hem ca 18:00, fixade med maten och sedan tillbringade vi kvällen med att äta fondue, potatisgratäng och annat gott innan vi flyttade ner i soffan och tittade på film och åt godis. 

Idag har det inte hänt så mycket än, jag har städat mitt rum (=lagt in kläderna i garderoben igen som jag slängde ut på golvet och sorterade i början av veckan...) och så har jag tittat på Kyle XY, en konstig serie som är beroendeframkallande på ett konstigt sätt ;) 

Nu funkar inte min laddare igen och mobilen är nere på 5%. ! precis när jag skrev det hoppade batteriet upp på 21% så jag antar att det är mobilen det är fel på och inte laddaren. Hopp, nu står det 20%. Vad fasen är det här för skit? 

Jaja, vi hörs, kram 



Bilder från igår :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0