Effektiv fredag.

God morgon! 
 
Klockan ringde nio och sedan dess har jag legat och dragit mig, pluggat och städat badrummet på övervåningen. Malin och Ida har varit hemma och sjuka hela veckan så jag har väl inte varit så ordentlig med något egentligen, dessutom har jag också haft feber så det gör det lite mer okej, men i vilket fall som helst skall jag vara dessto mer effektiv idag. 
Fredag idag vilket innebär städdag, eller iallafall "röja undan lite skit så att det ser ut som att du städat", jag skall under dagen därför varva städning och plugg innan jag i eftermiddag skall åka och gymma med Lena och Alex, så länge jag inte har ont i halsen så tänker jag gymma. 
 
Imorgon har jag muntan i religionskunskapen och det känns mycket bättre, jag har lixom hunnit släppa allt som hände i söndags och psykologi faktan sitter inte lika hårt nu så nu går det lättare att få fast det jag behöver veta imorgon. 
 
Vi hörs, kram 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0