Feber & halsont.

Ligger uppe i sängen och pluggar just nu efter att ha ätit jätte god middag, som vanligt typ. Det gick bra på jobbet förutom att jag var så sjukt trött, förklaringen fick jag när jag kom hem och det visade sig att jag har feber, har även ont i halsen men än så länge är det ingen fara.
Har bara några sidor kvar att läsa och sedan skall jag göra ett prov, öppna uppdraget och lulla igenom det lite och sedan soooova, imorgon skall jag jobba med uppdraget och sedan skall jag på start möte angående ett till jobb så då måste jag vara pigg och glad, känns så bra att bli erbjuden ett till jobb och min plånbok klagar ju verkligen inte ;) 
Kan även passa på och säga att jag längtar till ullared på fredag, vi lär ju inte vara ensamma men jag skall dit med syskonen och Therese så det är det värt, jag har en lång lista på saker som skall köpas och så är det ju självklart julklappar som ligger i fokus eftersom det är därför vi åker dit. 
 
Nej nu är det bäst att jag gör klart det sista så jag kan få sova snart. 
 
Kram
Bilder från i eftermiddag när jag gick till jobbet. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0