Filmtips. Nr 1

Jag vet att jag söker filmtips i stort sätt hela tiden, jag söker på google, på youtube och så har jag frågat er här ibland och nu så insåg jag att ni kanske också sitter och letar efter bra filmer att se och därför tänkte jag lägga upp ett inlägg om dagen den kommande tiden (tills jag har slut på tips) med de senaste filmerna jag sett som jag tycker är värda att tipsa om.
 
 Filmtips nr 1: 
 
 
50/50 är en amerikansk dramakomedi från 2011 som jag såg precis härrom dagen, den handlar om Adam som drabbas av cancer vid 27 års ålder och om hur hans omgivning hanterar att han har fått diagnosen cancer med 50 % chans att överleva, man kan väl säga att vissa hanterar det bättre än andra. 
Adam spelas av Joseph Gordon Levitt och det var min kärlek till honom som skådespelare som gjorde att jag tittade på filmen och det är jag glad över, han spelar tillsammans med Anna Kendrick och Seth Rogen som allihopa gör ett bra jobb.
Filmen finns att se på Swefilmer  för er som vill se den gratis och inte har den hemma, den finns även på Netflix för er som har det. 
 
 
 
Nästa filmtips kommer imorgon :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0