Filmtips. Nr 2

 
 
The Impossible handlar om en familj som under sin semester i Thailand är med i tsunamin 2004, filmen bygger på María Belóns upplevelser och skådespelare som Naomi Watts och Ewan McGregor är med och gör denna filmen till en utav de bästa filmer jag vet! 
Ett stort plus med denna filmen är att musiken och ljudet i sig är så enormt bra gjort, usch jag får rysningar bara jag tänker på det... Har ni inte sett den borde ni verkligen göra det! 
 
Den finns att se få Swefilmer :) 
 
 


Kommentarer
Ljuvliga Drömmar

Den är såå bra, och så gripande!

Helt klart en av dom "bättre" tsunami-filmerna.

Svar: Visst är den! Jag har faktiskt bara sett denna tsunami filmen, hade varit kul om du kunde rekommendera någon du har sett, eller någon annan film som du tycker är bra :D
Emma Palmgren

2014-11-21 @ 12:39:50
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0