Filmtips. Nr 4

 
 
Filmtips nummer fyra är ingen mindre än den nya filmen I, Frankenstein, jag har redan hunnit se den tre gånger sedan jag upptäckte att den kommit ut på swefilmer för inte så länge sedan. 
 
Filmen handlar om Frankenstein´s monster som efter att ha dödat sin skapare vandrar omkring utan mål i livet, han blir en viktig del i kriget mellan gargoyler och demoner där han äntligen finner sin mening med livet. 
Skådespelaren Aaron Eckhart spelar huvudrollen som monstret, detta var den första filmen jag har sett med honom och jag tyckte att han gjorde ett bra jobb, han har även huvudrollen i filmen Love Happens där han spelar mot Jennifer Aniston så den skall jag se på någon dag och så får vi se om jag tycker om honom i den filmen också. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0