Förlåt.

Förlåt för noll uppdatering och att inlägget om mina funderingar angående bloggen aldrig kom upp, det inlägget skulle allafall handla om att jag funderar på att sätta lösenordskydd på bloggen, anledningen är den att jag vill kunna skriva vad jag vill utan att känna mig osäker i min vardag, jag vill inte att det jag skriver här skall kunna användas på fel sätt av människor jag inte tycker om. 
Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag skall göra men bloggen kommer vara kvar som den är ett tag till, behöver fundera lite mer men även prata med familjen då det även rör dem. 
 
Igår blev det inget gym, jag har världens dipp just nu och jag vill bara ligga i sängen och sova hela tiden, jag pluggade lite igår men annars låg jag faktiskt bara i sängen och varvade timmarna med att sova eller titta på film. Idag har jag varit lite mer effektiv och pluggat ganska mycket, jag är strax klar med svenska uppdraget men jag har fastnat lite på en fråga, nu skall jag strax åka och jobba så jag skall plugga lite till och sedan får jag göra klart uppdraget i kväll eller imorgon. 
 
Tv:n är helt klart bästa köpet på länge och jag är så nöjd, att titta på film är som en dröm nu och igår kopplade vi in datan och tittade på film via Swefilmer, dessvärre blir det istället inga julklappar iår, förutom dem jag kommer köpa, men det var det verkligen värt, så mycket som vi tittar på film m.m så var detta den bästa julklappen på flera år! 
 
Agria ringde typiskt nog när jag jobbade i måndags, btw, så jag kunde inte svara men dem ringer nog igen nu i veckan, jag skall nämligen börja betala Spyker´s försäkring så dem ville bara ringa och kolla så att jag är jag, får hoppas att dem ringer snart så att det är gjort sedan.
 
Nu skall jag göra mig redo att åka, bussen går om en timma och den vill jag inte missa. 
 
kram 
 
<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0