God morgon!

Sätilaskolan är stängd idag och imorgon så jag och Lenis ställde klockan på 06:30 och nu sitter vi och äter frukost, skall till gymmet och köra ett Core pass och sedan vill jag försöka hinna med några benövningar då idag antagligen blir enda gym dagen denna veckan eftersom jag har fullt upp verkligen hela tiden resten av veckan. 

Gymmade inte igår heller, Lena orkade inte så då åkte jag och Malin och handlade mat istället vilket var minst lika viktigt. 
Kom dessutom på att jag skall till kyrkan på söndag så där blev det ännu mer på "att göra listan", kul men lite stressigt med pluggandet samtidigt... 

Jaja, kommer hem från gymmet runt tio tiden och då skall jag plugga och så är det jobbet som gäller som vanligt klockan 16:00 till 19:00, kommer bli en bra dag, men jag lär nog behöva ta en liten tupplur när jag kommer hem om några timmar ;) 

Haha. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0