Hjärnsläpp.

God morgon, kan ju börja med att säga att muntan blev flyttad, så nu har jag den på lördag istället och åh vilken lättnad, nu skall jag försöka släppa det som hände i söndags och gå vidare. 
Jag somnade inte förens 05:00 inatt/imorse, jag var inte trött alls och hjärnan ville inte slappna av, konstig känsla då jag visste att jag borde vara trött... Iallafall så ringde klockan 08:30 och så hade jag samtal med min mentor och då kom vi fram till att det var bäst att flytta muntan. 
Det var väldigt jobbigt att prata om det men jag använde inlägget jag skrev här inatt som en liten mall och då gick det bra, jag höll på att börja gråta flera gånger vilket jag nu efter några timmars sömn tror berodde på just för få timmars sömn, men nu har jag sovit sedan 09:30 och jag känner mig lite lättare i huvudet. 
 
Förkylningen är inte sämre som tur är och därför får det bli gymmet sedan, kroppen säger både ja och nej men om jag tar det lugnt och kanske sover en liten stund till så är jag nog redo för att träna sedan. 
Idag blir det fokus på armar, lite mage och rygg skall också göras och så tänker jag jogga lite på bandet beroende på hur jag känner mig när jag väl är där. Det är lite folk den tiden vi åker dit idag så då får man passa på :)
 
Nu skall jag titta på CM, äta frukost och sedan kanske försöka sova lite, kanske inte just i den ordningen men ni förstår. 
 
Kram! 
 
....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0