Julklappar & presenter.

 
 
 
 
1.Väskan  //  2.Träningshandskar // 3.Ramar // 4.Spegel 
5.Concealer // 6.Förr eller senare exploderar jag // 7.Divergent // 8.Insurgent // 9.Allegiant // 10.Four 
11.Maze runner, I dödens labyrint // 12.Maze runner, I vansinnets öken // 13.Klänning till nyår 
 
Här är lite utav det jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent, det behöver inte alls vara tex den klänningen, den väskan eller den spegeln men bilderna visar ungefär vad det är jag vill ha. 
Böcker vill jag ha i mängder så dem som är med på bilden är bara några exempel, sedan önskar jag mig som sagt massa fler böcker ;) 
Spegeln skall vara med sådant mönster på ramen och helst vit, men svart funkar också, utöver det behöver den inte alls komma från JYSK och kosta så mycket, bara den är stor och rektangulär så är jag nöjd! och så skall ramarna helst ha samma färg som spegeln och ramar vill jag ha mängder av i samma mönster som spegeln, ärligtalat är ramarna från bilden det ända jag absolut vill ha, inga andra ramar har fallit mig i smaken, så önskar jag mig ramar är det dem från Rusta.
Vad gäller concealern så har jag ingen aning om vilken jag vill ha, finns ju så sjukt många att välja mellan... 
 
Vad önskar ni er?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0