Let´s Be Cops.

Sitter uppe i sängen efter att ha tittat på några avsnitt utav Kyle XY, har tänkt blogga lite och kolla lite andra saker och sedan skall jag titta på Let´s be cops, den har nämligen kommit ut på swefilmer nu (ett litet tips till er som vill se den) så då passar det bra att se den nu innan jag skall sova. 
 
Förövrigt så har det inte hänt så mycket, pluggade igår kväll och fick in religionsuppdraget, äntligen! Och idag har jag pluggat Samhällskunskap 2 och varit på jobbet. 
Imorgon skall jag plugga och sedan åker jag och Lena och gymmar vid två tiden, perfekt att hon slutar när mitt busskort börjar funka ;) 
 
Haha, och ja, jag har hunnit lugna ner mig lite nu sedan inköpet av konsertbiljetterna, men jag är så förväntansfull, iallafall så skall jag sluta tjata om det nu...
 
För att uppdatera er om statusen på min iPhone (detta skrivs på datan) så är den helt förstörd. Batteriprocenten hoppar från 23% till 5% för att sedan hoppa upp till 11% innan den helt plötsligt startar om sig själv, inte visar den när den laddar heller för den delen. blääää. Men ett nytt batteri kommer nog i brevlådan imorgon eller på onsdag så skall vi kolla om det hjälper, annars blir det att spara och köpa en ny, vilket jag iförsig redan hade planerat att göra i början av 2015, men nu blir det lite mer akut att köpa en ny för jag kan inte leva utav min kära iPhone. 
Tänker inte lägga pengar på en iPhone 6, men visst , en femma eller till och med 4s skulle vara perfekt, vill inte ha en 4 då jag känner att jag gärna vill uppgradera mig lite nu när jag väl måste köpa en ny. Två flugor i en smäll ;) 
 
Är det någon som är intresserad av att sälja sin iPhone 4s eller 5:a så får ni gärna höra av er till mig! :) 
 

Vi hörs imorgon, kram! 
 
 Behöver jag ens säga att jag saknar sommaren när jag ser den här bilden?....


Kommentarer
Jessica

Jag älskade den filmen, vill absolut se den snart igen, skrattade sjukt mycket första gången, haha!

Svar: Åh vad bra, haha, jag startade den precis så då får jag hoppas att jag också tycker den är bra och rolig! :)
Emma Palmgren

2014-11-03 @ 22:50:14
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Josefine ♔

Amen herre, det där såg ju förjäkla gott ut!! :D

Svar: Visst gör det, saknar sommar maten något enormt!! :D
Emma Palmgren

2014-11-04 @ 11:02:41
URL: http://jlandgrens.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0