Mot gymmet!

God morgon, klockan ringde nu åtta och jag och Lena sitter och äter frukost just nu, runt klockan nio går bussen och då skall vi in till Kinna och köra ett Core pass, det blir Lenas första pass på Corpus så jag hoppas att hon blir nöjd och att det blir en traddition :) 
 
Efter gymmet skall jag handla till Idas spontana kalas/tjejkväll hon skall ha ikväll, kommer bara några tjejer från klassen så det är ingen stor grej men jag skall iallafall köpa lite chips till dem. När jag kommer hem antar jag att jag behöver hjälpa till och städa och sedan skulle jag behöva plugga.... skulle pluggat igår efter gymmet men istället tittade vi på Teen Wolf och roliga klipp på Youtube så det gick inte riktigt som planerat, träningen fick förövrigt inte alls bra igår, både jag och Lena var ur fokus och trötta så idag är dett 150% som gäller. 
 
Vi hörs senare när jag hinner, Kram! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0