Nu säger jag sov gott!

Shit vilket bra träningspass det blev idag, det var inte alls mycket folk så man kunde ta sig tid och verkligen köra gärnet precis som jag vill. 
Jag värmde upp med tio minuters jogg och sedan körde jag massa maskiner för ben och rumpa, körde på stenhårt och det kändes verkligen så bra! Avslutade med bara några intensiva minuter på crosstrainern innan jag gick och körde sqauts och stretch. 
 
Kom hem lagom till middagen som idag blev pitabröd med kebebkött och massa grönsaker, riktigt gott blev det och jag är glad att jag kom på idéen att äta det någon dag, efter maten har jag, Lena och Malin tittat på Teen Wolf, ätit chokladbollar som jag bakade innan gymmet och så har jag pluggat, mest effektivt för mig är att ställa frågor till mig själv högt när någon lyssnar, då kommer jag ihåg mycket bättre, sedan kommer jag alltid ihåg bilder av det jag har läst så kortfattade svar på ett papper hjälper mig också att komma ihåg bättre. 
Det känns mycket bättre inför muntan idag och tack och lov för att jag fick flytta den, egentligen har jag inte pluggat så mycket mer sedan i måndags för så fort jag fick den flyttad från i tisdags släppte pressen och jag kunde ta in allt jag hade läst och bara släppa psykologin. 
 
Imorgon går jag upp klockan åtta för att äta frukost, kolla igenom mina anteckningar och sedan klockan nio är det dags för muntan, känns som att det kommer gå bra, i vilket fall som hellst skall det bli skönt att avsluta ännu en kurs så just nu är känslan i kroppen okej. 
När religionen är klar imorgon har jag Svenska 3 och Samhällskunskap 2 på schemat ända fram till jullovet, två lite jobbiga ämnen men det funkar än så länge iallafall. 
 
Nu skall jag se om jag orkar titta på ett CM avsnitt eller om jag skall ta och sova med än gång, Lena somnar nog strax här bredvid mig så jag får se om jag gör som henne. 
 
I vilket fall som hellst, sov gott, hörs imorgon! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0