Obeskrivligt trött.

Idag är jag så himla trött, äckligt trött rent ut sagt, vet inte varför då jag sovit både bra och rätt mängd men jag hoppas att jag blir både piggare och att illamåendet släpper lagom tills jag skall åka och jobba. 

Jag har pluggat idag och har sisådär fem sidor kvar att läsa ungefär, sedan är det prov och en inlämning som skall jobbas med ikväll och imorgon, på söndag har jag munta så får tillbringa några timmar till att plugga inför den men utöver det är resten av veckan lugn rent plugg mässigt vilket är skönt om nu tröttheten håller i sig längre än vad jag vill. 

Igår gymmade ju jag och Lena och fokuset låg på armar, lite mage och rygg hann vi också med innan vi avslutade med stretching, så det blev ett bra pass. Har lite träningsvärk i armarna idag men inget som stör för mycket, så det är skönt. 
Efter gymmet åkte vi hem hit och så tittade vi på ett avsnitt utav Teen Wolf innan Lena åkte hem. Jag, Malin och Ida tittade på Let's be cops och sedan tittade jag på några avsnitt Criminal Minds innan jag somnade. 

Nu skall jag läsa klart samhällskunskapen, äta något, fixa mig och sedan åka och jobba. 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0