Onsdagskväll

Hemma från jobbet nu och det gick lika bra som vanligt, jag missade inte bussen hem och den kom när den skulle så jag slapp stå och vänta i 20 minuter ute i kylan. Mössa och vantar är nu ett måste nu väntar jag bara tills snön kommer, jag har däremot redan börjat använda mina vinterskor så det får nog bli så att jag köper ett par nya sedan när snön kommer, beroende på hur mycket snö det blir och hur kallt det blir. Nu har jag ju redan vant mig vid dessa skorna så då kommer jag antagligen frysa sedan... Jaja, det blir ett senare problem ;) 
 
Jag känner mig även lite piggare nu, vilket är väldigt skönt, resten av kvällen har jag tänkt ta det lugnt, kolla på någon film eller något avsnitt utav CM och så skall jag plugga lite också, mer än så blir det inte denna onsdagskväll.
Åh, det är så skönt, innan jobbade jag ju på tisdagar men nu har vi bytt till onsdagar vilket gör att det känns som att veckan går mycket fortare, det känns som tisdag idag och så är det redan torsdag imorgon, perfekt att känna så istället för tvärt om. 
Mörkret har jag däremot inte så mycket emot, jag tycker inte det är jobbigt utan istället mysigt, jag blir trött och seg för att det blir mysstämning inte för att det blir mörkt och tråkigt, haha jaja. 
 
Nu skall jag titta igenom mitt svenska arbete lite och så hörs vi sedan! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0