Söka svar.

Sitter just nu och pluggar inför muntan i religionskunskap som jag skall ha imorgon, känns som att det kommer gå helt okej iallafall.
Jag har fått C på alla uppdragen och mitt betygsmål är D så det är ju lovande :) 

Jag åker och jobbar klockan två och så är det lite "föräldramöte" efteråt, eller ja, föräldrarna kommer i slutet och lyssnar när barnen sjunger och så skall dem få titta på det som barnen har gjort med mig, lite olika pysselsaker, och så blir det självklart lite fika. 
Efteråt behöver jag plugga, har muntan imorgon klockan 10:30 så jag hinner plugga lite innan men jag vill vara säker på grunderna innan jag somnar inatt iallafall, men det lär ju bli en lång natt... 

 Vi hörs, kram! 





Kommentarer
Anonym

Vilken lärare har du i religion? du får gärna berätta hur muntan gick till och hur lång den var! Lycka till :)

Svar: Jag har Frank Isaksson och på uppdragen har han verkat bra iallafall så jag hoppas att det stämmer imorgon på muntan också :)
Självklart skriver jag hur allt gick och så efteråt, tack! :)
Emma Palmgren

2014-11-10 @ 17:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0