Söndag.

Snacka om slapp söndag, hahah men det behövde jag innan en väldigt fullspäckad vecka, men det får ni veta mer om imorgon! 
 
Ida hade några kompisar över igår på filmkväll/tjejkväll/kalas, dem blev bara fyra stycken tyvärr men dem hade det roligt iallafall, dem satt och tittade på film nere så jag och Malin spenderade hela kvällen och några timmar in på natten i min säng tittande på klipp på youtube, kan inte riktigt fatta hur man fastnar framför youtube i så många timmar men vi lyckades iallafall ;) 
Har föresten träningsvärk från gårdagens pass och det är ju skönt, haha, har träningsvärk i magen vilket är bra, men sedan har jag träningsvärk i armarna och det känns lite mer konstigt, haha menmen.
 
Idag sov jag ut ordentligt och så har jag pluggat så nu har jag bara en ljudfil att spela in imorgon och sedan skall uppdraget skickas in vilket är skönt. Förutom det så har jag tittat på några CM avsnitt, en grym serie helt enkelt och det har blivit lite av en grej att iallafall titta på ett avsnitt om dagen.
Jaja, nu skall jag pilla lite mer med uppdraget och sedan titta på ett CM avsnitt innan det är dags att sova, sitter föresten och lyssnar på One Direction´s nya låtar och läntar till sommaren, tänk att jag skall se dem live nästa år?! sjukt.
 
Vi hörs! 
 
Dagens middag, super gott! 
Grönsaker stekta i gräddsås med vin, klyftpotatis och kött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0