Starkt.

Halloj på er, allt bra med er? 
 
Jag kom hem från gymmet för ca en halvtimme sedan, jag och Lena körde först ett 45 minuter Core pass och sedan var vi ute i gymmet och körde stenhårt i ca en timma innan vi joggade en stund på bandet och tillslut avslutade vi med att stretcha ordentligt innan duschen. 
Känns super bra och eftersom detta blir ända gym dagen denna veckan var det skönt att köra igenom hela kroppen nu när det i stort sätt var helt tomt på gymmet. 
 
Nu har jag ätiti några mackor och nu sitter jag och skall titta klart på ett Supernatural avsnitt som jag började titta på härrom dagen, vill gärna titta klart på dem 20 minuterna innan jag helt har glömt av vad som hände de första 20 minuterna. 
Efter avsnittet skall jag flytta upp till min säng och plugga samhällskunskap, kul, efter någon timmes pluggande har jag tänkt göra scones eller något så att jag har fått i mig något lite mer mättande innan jag skall åka och jobba klockan 16:04, fullt upp helt enkelt. 
 
Vi hörs kram! 
 
Två bilder från imorse, rättare sagt klockan 07:24. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0