Tisdag.

Tittade som sagt på Let's be cops igår och jag kan ju säga att jag skrattade så jag fick ont i magen! 
Har ni inte sett den än tycker jag absolut att ni skall göra det :) 

Har precis haft mentorssamtal samt pratat med min chef angånge det nya uppdraget så nu är ett startmöte bokat, super kul! 
Jag och min mentor kom även fram till att vi skall flytta mattekursen till januari istället och då skall jag läsa den intensivt, tror det kommer passa mig mycket bättre och då blir den verkligen gjord. Skall ha lektioner någon gång i veckan och sedan bara beta av allt, funkar det bra får det bli likadant med nästa mattekurs. 
Vi diskuterade även vilket språk jag skall välja och jag tror det får bli spanska, kommer bli tufft men något meritpoäng skadar ju inte, sedan får vi se om jag väljer spanska till de 200 poängen eller om jag läser spanska 100p och något nytt språk resterande 100p, återstår att se helt enkelt. 

Nu skall jag läsa samhällskunskap och vid två skall jag åka och gymma. 

Vi hörs, kram 


Tog två bilder igår när jag väntade på bussen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0