Torsdag.

Hallå på er! 

Klockan är 15:50 och jag kom precis hem från jobbmötet och allt gick jättebra, så nu sitter jag i soffan och tittar på Divergent. 

Jag har träningsvärk precis överallt, helt sjukt, haha, värst är det för min stackars lilla rumpa. Dessutom har jag feber-ont i kroppen så det gör inte saken bättre direkt. 
Jag känner mig däremot bättre idag än igår, somnade klockan 21:00 och vaknade 09:30, haha, sedan dess har jag kollat Supernatural och varit på möte, plugget får vänta till helgen för nu är jag helt slut och imorgon väntar Ullared och då vill jag vara piggare än piggast. 
På lördag skall jag till Göteborg, varför får ni veta när jag kommer hem igen och på söndag skall jag till kyrkan och hjälpa till med barnen. Har. Inte. Tid. att vara sjuk :( 

Åh, igår dukade pappa upp glögg, pepparkakor med mögelost och satte på årets första julsånger, jag låg uppe på mitt rum och skulle sova men jag kände lukten och hörde låtarna, snacka om julkänsla. Imorgon skall julklappar inhandlas och på lördag skall vi börja julpynta inför första advent :D 

Kram 

Idag är det inte riktigt lika dimmigt som igår... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0