Torsdag.

Hallå på er, sovit bra? 
Själv så tvingade jag Ida sova inne hos mig inatt, haha, jag har nämligen börjat titta på Supernatural och jag kände på mig att det skulle bli svårt att sova utan sällskap så då fick Ida snällt flytta in sina sov grejer till mig ;) 

Idag är det torsdag och på schemat står det plugg, vi skall gymma imorgon istället då det passade bättre och sedan blir det Teen Wolf maraton på kvällen, så jag ser fram emot morgondagen. 
På lördag blir det nog gym och sedan vill jag åka och fixa present till pappa, det är ju fars dag på söndag och jag har absolut ingen aning om vad jag skall köpa... 
Har ni några tips? :) 

Vi hörs, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0