Vad ska jag skriva?

Jag har tänkt skriva men bara för att jag börjat blogga från datorn känns det jätte konstigt att blogga från mobilen så då orkar jag inte, haha, dålig ursäkt men sant. 
Jag har däremot gått och tänkt "detta ska jag skriva om..." men nu när jag väl sitter här framför datan vet jag inte riktigt vad jag vill skriva... 
 
Igår var jag och jobbade, det gick jätte bra som vanligt och när jag kom hem åt jag middag innan jag tittade på något avsnitt utav Supernatural, idag har jag varit och handlat, pluggat och tittat på film, tänkte passat på och gymma när jag ändå var i Kinna men förkylningen hänger sig kvar och jag skall ändå gymma imorgon så jag struntade i det och kom hem tidigare istället. 
Blev blodpudding och potatisbullar, tyvärr hade lingonsylten lämnat kylskåpet för länge sedan om ni förstår vad jag menar ;) Haha jaja. Jag köpte med mig lite frukost, lite annat smått och gott och dessutom mandlar, så jag tänker göra brända mandlar imorgon, har varit sugen på det i flera dagar nu så imorgon tänker jag göra årets första "julgodis". 
 
Förövrigt så händer det inte så mycket, julkalendern kom på posten idag och jag har redan börjat tänka på julpyssel och hur jag skall julpynta, vart granen skall stå diskuterade jag och Alex i tisdags så det är snart också fixat. Jag har börjat göra en lista över vad alla skall få i julklapp, och snart är alla planerade och då återstår det bara att köpa dem. Dessutom öppnar Jul på Liseberg imorgon så så fort snön kommer skall jag bjuda familjen, syskonen har aldrig varit där på julen så det skall bli roligt, tänker testa kanderat äpple, äta brända mandlar och så får det bli suovas så att familjen får smaka på något av det godaste som finns... Jag längtar som en galning till julen, det skall bli så himla mysigt, att umgås med min underbara familj, vara ute i snön, dricka varm choklad framför brasan med hela familjen samlad, spela familjespel med massa tända ljus och med julmusik i bakgrunden, åhhhh! 
 

Sov gott, hörs imorgon! (jag skrev detta 01:06 egentligen men kände att det var bättre att lägga ut det tidigare så att ni inte tror att jag är uppe senare än senast ;) ) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0