18:57

Hallå på er, har ni haft en bra helg? Det hoppas jag att ni har haft för det har jag :)

Tjejkvällen hos Therese blev lyckad och det var jätte mysigt, jag sov över och idag tog vi det bara lugnt och pratade om allt och inget. 
Papps kom och hämtade mig 15:20 och så åkte vi och handlade tacogrejer till 40 personer, blev en hel del grejer, haha, Malin och dem i hennes klass som har elever från England och Martinique skall nämligen träffas imorgon efter skolan och äta tacos, lyssna på musik, äta chips och bara ha det roligt. 
Väl hemma hade dem fixat maten så det var bara att sätta sig att äta, efter maten pluggade jag lite och nu tar jag en paus och tittar på Dirty Dancing 2 innan jag skall fortsätta plugga psykologi. 

Imorgon skall jag plugga, jobba och sedan vara med och hjälpa till på tacokvällen så det kommer bli en rolig måndag! 

Nu skall jag kolla om Ida är redo att fortsätta titta på filmen. 

Kram 

Usch, det har blivit så mycket onyttigt denna helgen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0