Andra oktober tvåtusenfjorton

God middag fina ni, jag var helt övertygad om att jag hade bloggat imorse men jag måste helt enkelt ha glömt av det, har ont i huvudet och är lite lagom seg idag så jag skyller på det ;)

Jag vaknade 06:30 imorse och var jätte pigg, låg kvar i sängen tills klockan var sju och Malin och Ida skulle upp, tvingade i mig lite yoghurt och sedan klippte jag mitt hår, så nu har jag väl lite av en frisyr iallafall. 
Duschade, rakade benen och tvättade håret innan jag gick ner och gjorde bananplättar till "ordentlig" frukost. 

Pappa kom hem runt halv tolv så satt och pratade med honom lite innan jag återvände till mitt rum för att fortsätta att plugga. 
Just nu får jag inte gjort riktigt så mycket som jag vill men jag är verkligen helt slut i huvudet, vet inte varför men jag hoppas innerligt att det går över snart! 

Nu skall jag plugga några timmar till och sedan göra mig i ordning så att jag är redo att hoppa på en buss till T så fort han hör av sig, Puss! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0