b)

Har bara en b) fråga kvar på uppdraget i religionskunskap och sedan kan jag skicka in det så nu tänker jag titta på film, ett avsnitt utav Suits eller fortsätta läsa Förlorad Ängel av Becca Fitzpatrick  innan jag skall sova. 
Har haft en helt okej dag rent känslomässigt och jag har varit ganska pigg faktiskt, så det har varit skönt. 

Imorgon skall jag vara aningens effektivare än idag, har tänkt ställa klockan på åtta, ta en promenad med Spyker, äta frukost och så skicka in uppdraget och sedan plugga psykologi. 
Klockan 16 sticker jag till jobbet och på kvällen tänker jag bara ta det lugnt eller plugga lite. Skall även komma ihåg att skicka bilder från studenten till en tjej och sedan lägga en beställning på Therese present, hihi ;) 

Vi hörs imorgon hörni! Sov gott. 


Vet inte om jag har nämnt det men jag har satt upp en ljusslinga på min sänggavel, snyggt och jätte mysigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0