Borås och bio.

I söndags hämtade Therese upp mig i Kinna och så åkte vi till Borås, började med att hämta ut biljetterna innan vi satte oss på McDonalds och åt varsin hamburgare och bara pratade om allt och inget. 
Gick till biografen där Therese köpte popcorn och så fick vi gå in och sätta oss i salen. 

The Maze Runner var verkligen sjukt bra, den hade allt jag vill att en film skall innehålla. En möjlig kärlekshistoria, snygga killar, spänning, stora frågetecken, individer man stör sig på, individer man kan relatera till m.m och dessutom är ju Dylan O'brien huvudskådespelaren vilket jag tackar gudarna för, snyggare och härligare kille får man leta länge efter ;) 

Efter bion åkte vi hem till Therese där vi istortsätt somnade så fort vi kom innanför dörren, haha. 

Det var en riktigt bra film och jag hade en väldigt bra kväll med bra sällskap :D 

Filmen får utan tvekan 5 poäng utav 5 poäng möjliga, se filmen! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0