Fredag

Hallå på er, jag är så glad att det är fredag och helg nu, visst jag kommer behöva plugga lite smått i helgen men det är ändå något speciellt med helg och att familjen är hemma, håller ni med? 

Jag tar nu en liten paus från pluggandet och skall gå ner och äta lite lunch, blir någon god macka och lite yoghurt skulle jag tro och sedan skall jag fortsätta plugga. Vid sidan av pluggandet går tvättmaskinen för fulla muggar, jag håller på och tvättar lite höst/vinter jackor och därför blir det några maskiner extra utöver smutstvätt men det är lika bra att få dem tvättade nu innan vintern slår till. 

Idag händer inget speciellt, vi skall städa och fixa, samt planera lite inför vad vi skall äta för mat m.m nu när den engelska tjejen kommer och så skall jag ju plugga, har dessutom sådan tur att hon kommer imorgon på förmiddagen så jag hinner träffa henne innan jag åker till Therese. 

Vi hörs senare, ha en fin fredag! 
Kram 

... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0