Fredag

Veckorna går verkligen sjukt fort och jag kan knappt fatta att det redan är fredag, men jag klagar inte. 

Har inte mått särskilt bra på sistone och nu dem här dagarna har det blivit sämre vilket är anledningen till att jag inte uppdaterat här men just nu känner jag mig lite piggare iallafall. 
Ligger och tittar på Suits som är en serie jag har börjat titta på, väldigt bra och lite annorlunda från de serier jag brukar titta på. 

Har städat lite här hemma idag, Ida skall nämligen ha lite kalas här hemma imorgon så har röjt lite inför det. Blir att baka lite i eftermiddag/kväll och i morgon innan morbror med familj kommer. 
Efter kalaset skall jag träffa T så det blir nog en bra helg, måste plugga lite men det gör ingenting. 

Ikväll åker nog familjen plus Lenis till Göteborg, vi skall prata mer om det när alla har kommit hem och så skriver jag mer om det här på bloggen när jag vet hur det blir. 

Vi hörs, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0