Fullspäckad dag.

Jag har verkligen haft en toppen måndag, den bästa på länge! 

Pluggade i förmiddags och fick faktiskt gjort mer än tänkt, åt lunch, pratade med pappa och sedan åkte jag till jobbet 14:04, jobbade med världens härligaste barn som ger mig så mycket glädje och så åkte jag hem runt 17 tiden. 
Väl hemma var det bara att packa bilen och åka till skolan, vi dukade upp borden, satte på engelsk musik gjord av svenska artister, som Darin, ABBA, Zara Larsson, Avicii och många många fler. 
Klockan 19 satt alla och åt och när dem ätit klart tog vi fram chips och startade en tävling, men den orkar jag inte gå in i detalj om just nu men det var en språktävling.

Nu ligger jag uppe sängen, sminket är borta och tänderna ät borstade, vi kom hem runt 21:20 och då var det bara att tömma bilen, packa upp all mat och sedan bara sitta och prata.
Jag har tänkt läsa lite religionskunskap, pilla med Therese födelsedagspresent och sedan kanske, men bara kanske läsa lite ur Noras val som Ida hade lånat hem från biblioteket till mig. 

Vi hörs iallafall mer imorgon! 
Sov gott. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0