Fundersam.

Hej på er, mår ni bra? 

Jag känner mig inte alls pigg idag, huvudet dunkar och näsan rinner för fullt och febern håller i sig.
Har mejlat min mentor angående muntan imorgon, rent fakta mässigt skulle jag klara den imorgon men rent fysiskt och psykiskt vet jag inte, jag är rädd att jag kommer svamla och att febern kommer göra mig hängig, vilket jag redan är, och att jag kommer glömma av allt för att hjärnan är helt seg och igentäppt. Får se vad hon svarar och hur det blir, vill inte flytta den men samtidigt vill jag känna att jag gjorde den 100% och inte bara halvhjärtat för att febern stör, det är ändå psykologi mitt favorit ämne och jag hade varit så besviken och ledsen på mig själv om jag gjorde jätte dåligt ifrån mig imorgon på grund av en förkylning. 
Förövrigt så har jag fastnat på en fråga i religionen, blää vill vara frisk, men jag mejlade min lärare och så får vi se om hon kan få det att släppa. 

Jag tänker ta och tvätta håret alldeles strax och äta lite lunch, oavsett hur sjuk jag är tänker jag inte missa ikväll, punkt slut. Så jag tänker fräscha till mig om en stund så att jag är redo att spela frisk, kommer förhoppningsvis inte behöva prata om plugg och svara på psykologi frågor så jag kan lämna hjärnan hemma och då borde det gå bra. Haha. 

Vi hörs

Gårdagens lunch framför ett avsnitt av Suits. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0