God morgon söndag!

Söndag idag och jag känner mig inte alls redo för en ny vecka, denna helgen har varit jätte bra men den har gått alldeles för fort så måndagsångesten börjar redan smyga sig på. 

Som sagt så har helgen varit kanon och jag får väl försöka fokusera på det resten av dagen än att det faktiskt är måndag imorgon..

Det var inte alls mycket folk på Ullared i fredags, så det var jätte skönt. 
Jag fick köpt mer än planerat och jag är jätte super nöjd med alltihop! Ni skall få både lista och bilder senare :) 
Jag följde med Therese hem och vi hann precis i tid till Idol, vi tittade på idol och sedan tittade vi på Pitch Perfect samtidigt som vi mumsade på godis och annat gott som vi köpt med oss från Ullared. 

Klockan ringde vid åtta på lördagen och då fick jag skjuts hem, stannade i Hyssna först och tittade i affären Never Mind och den hade massa snygga kläder, höll däremot hårt i plånboken så ingenting följde med mig hem.

Väl hemma städade jag lite innan jag började baka bullar och jag är nu säker på att jag är världsbäst på att baka bullar, Haha, nej men det var första gången jag bakar bullar och dem blev grymt bra så jag är mer än stolt ;) 

Vi lagade super god middag som vi satt och åt med massa tända ljus och härligt sällskap, avslutade kvällen med att titta på det nya TVD avsnittet vilket fick mig att känna lite smått "ge mig meeeer" men snart är det ju ny vecka ;) 

Kram 



Ullared :D 





Lördagen i bilder :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0