Hemma igen.

Nu sitter jag hemma och är redo att börja plugga sedan snart en timma tillbaka. 
Har haft en jätte mysig kväll/natt/morgon hos Erica och vi har pratat massa, kollat på skräckfilm, ätit godis och pratat ännu mer, precis som det skall vara med andra ord :) 

Idag skall jag plugga religionskunskap och ha utvecklingssamtal med min mentor, ikväll skall jag göra klart det sista på psykologi uppdraget och se till att skicka in det. 
Resten av veckan kommer bestå av massa plugg men just nu är jag faktiskt riktigt taggad på att plugga, anledningen är att jag vill kunna hitta på sådana här spontana saker med vänner och familj utan att behöva tänka på plugget. 

Nu skall jag öppna religionsboken och börja läsa samtidigt som jag mumsar på det godiset som blev kvar från igår :) 

Kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0