Home

Kom hem för nästan en timma sedan efter att ha ätit varma mackor och haft tjejsnack med min fina vän som alltid får allt att kännas lite lättare :) 

Nu har jag pratat med pappa och är redo för sängen, men först skall jag sitta och prata lite med Malin, vi har ju trots allt inte setts sedan igår, haha ;) 

Imorgon skall jag plugga och sedan åker jag till T och sover hos honom, på fredag möter jag upp Therese vid 13 tiden och då drar vi vidare till Ullared, efter Ullared får vi se om jag sover hos Therese eller om jag åker hem efter att vi tittat på Idol tillsammans.
Är lite prat om att gå ut på lördag jag och Therese men det får vi se hur det blir med det eftersom vi skall shoppa loss på Ullared. 
Så ja, det är en bra helg som väntar :D 

Vi hörs imorgon, sov gott! 

Spyker tycker inte riktigt om att vara med på kort... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0