Ikea & ännu sjukare.

Vid 16 åkte jag in till Göteborg med Lena, Malin och Emily och så mötte vi upp pappa inne i stan och så tog vi tåget till Ikea. Emily hade en önskan att åka till Ikea innan hon åker hem till England på fredag så idag fick det helt enkelt bli så. 
Jag hade inte tänkt följa med först då jag inte mådde särskilt bra men jag tog en tablett, sminkade mig och intalade mig att jag mådde kanon. 

Vi köpte lite smått och gott inne på Ikea, några filtar, som kostade 9kr (!!) styck, så jag köpte en till mitt rum och så köpte vi två skärbrädor och handdukar till köket. Emily köpte också några små saker att ta med sig hem till sin familj, som tex smörknivar. 

När vi var klara i Ikea och klockan började närma sig 20:00 gick vi över till Coop och köpte med oss middag samt lite annan mat, köpte även polly och bilar att mumsa på påvägen hem så att Emily skulle få smaka. 
Kom hem 21:30 (?) och då började vi direkt med maten, pommes med kött så det gick ganska fort. 

Nu har alla gått och lagts sig och jag sitter i sängen redo att plugga i någon timma, jag vill bli klar med uppdraget men jag får se hur länge jag orkar sitta uppe, tror inte jag kommer kunna somna än på ett tag men febern har blivit värre och mitt huvud är helt slut så ja... kanske inte världens smartaste ide att åka till Göteborg men Emily åker hem på fredag morgon och jag ville hinna umgås med henne så mycket som möjligt. 

Jag har en b) och c) fråga kvar och sedan är jag klar så jag skall verkligen försöka bli klar ikväll/natt så att jag kan fokusera på att repetera psykologin imorgon. Skall dessutom till skolan imorgon på kvällen och lyssna när några svenska elever och några engelska elever skall hålla föredrag om minoriteter i Sverige och England (om jag inte minns helt fel) så jag har inte riktigt hela dagen på mig att plugga imorgon. 

Bäst jag sätter fart nu, hörs imorgon. Sov gott! 





Bilder från eftermiddagen i Göteborg :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0