Knasigt.

Min mobil strejkar och är jobbig, trodde att laddaren gått sönder men det är något med mobilen, antagligen, som gör att det inte visas att det laddar, det låter eller vibrerar inte när jag sätter i laddaren och det kommer inte upp ett litet tecken i högra hörnet bredvid batteriprocenten som det brukar... Så länge det laddar så är jag nöjd men något knasigt är det. 

Jag hade tänkt låsa upp mobilen, den är låst till Telenor nämligen, men jag har haft den i ca 5 år nu och den börjar som sagt bli dålig så jag tror det blir att jag samlar och köper en ny istället, känns lite mer värt det. Men vi får se hur jag gör. 

Nu ligger jag iallafall i sängen och skall sova, är super trött. 
Åh, måste berätta en sak, när jag tvättade ansiktet förut satte jag upp håret på ett annorlunda sätt. 
Jag tog överhåret och satte upp i en hög bulle och underhåret i en låg bulle i nacken vilket gjorde att det såg ut precis som det gjorde när jag hade långt hår, var verkligen som att se sig själv igen för första gången på över ett år. Jag trivs i kort hår och jag ångrar inte en sekund att jag rakade av mig håret men nu får det gärna bli långt ;) 

Vi hörs imorgon! 

Långt hår........ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0