Kognitiv psykologi

Hallå! 

Sitter uppe och pluggar om kognitiv psykologi just nu, väldigt intressant men jag är helt slut i huvudet så jag vet inte hur mycket som faktiskt fastnar, haha men det är nog en hel del ;) 

Har inte sovit särskilt bra de senaste nätterna så efter mitt godmorgon inlägg somnade jag om och sov i en timma innan jag gick ner och åt frukost. Välbehövligt med lite extra sömn, och jag hoppas att det snart går tillbaka till det vanliga för jag vill kunna sova ordentligt på nätterna, vet inte riktigt varför jag sover dåligt tyvärr... 

Iallafall så skall jag plugga fram till Therese kommer hem vid 18:00 och då skall vi ha riktigt tjejsnack, äta något gott och bara ta det lugnt. Tror det blir så att jag åker hem ikväll, men då blir det ganska sent isåfall. 

Vi hörs. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0