Lördag

Halloj, varit tomt här i någon dag nu pågrund av att jag verkligen inte orkat blogga, vilar, tittar film och äter massa gott för att bli frisk fortare. 
Idag mår jag mycket bättre vilket är skönt eftersom jag ska vara ledare på ett läger i församlingshemmet, sover där till imorgon så vi hörs inte förens imorgon. 
Blir hämtad av Matilda vid 17 tiden och tills dess skall jag duscha, packa och sedan bara ta det lugnt och kolla på film. 

I veckan är det lov vilket jag verkligen ser fram emot, jag flyttade på muntan jag skulle haft på tisdag då jag verkligen, verkligen behöver en vecka utan plugg, vilket innebär en vecka utan pluggångest och det skall bli fruktansvärt skönt! 
Har inga planer för veckan mer än att träna, titta på Teen Wolf och bara ta det lugnt och sedan får vi se vad som händer. 

Vi hörs senare iallafall, kram 

Bild på alla elever från Sverige, Norwich och Martinique som Ida tog i torsdags :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0