Nöjd.

Glömde ställa klockan imorse men som tur var vaknade Alex 07:40 och kom och väkte mig så vi hann med bussen 08:24. 

Fokus idag var mage och ben, jag började på crosstrainern i ca tio minuter som uppvärmning innan jag gick ut i gymmet och körde massa maskiner i ca 40 minuter, avslutade passet med att gå in i stretchrummet och köra lite olika mag och ben övningar innan jag stretchade och gick in i duschen.  
Träningsvärken i bröst och armar från i måndags har nästan helt släppt så nu kan jag borsta tänderna, skaka yoghurten och sätta upp håret utan att dö ;) 

Idag händer inget speciellt, skall kolla på Kyle XY och kanske spela lite Sims beroende på om Alex är villig att lämna ifrån sig datan i någon timma. 

Vi hörs, kram 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0