Planerar.

Frukosten är i magen tillsammans med lite god choklad som jag köpte i Ullared och nu ligger jag uppe i sängen och skrivet detta inlägget. 

Jag har städat i mitt rum och så har jag börjat planera hur jag vill ha det i min ingångsgarderob och jag tror det kommer bli jätte bra, skall diskutera allt med pappa senare ikväll och så får vi se hur vi löser allt. 

Håller även på och planera och fixar inför ikväll, blir nog att jag och Therese går på The Maze Runner ikväll för att fira att hon fyller år idag! Woho!
Min fina älskade vän, grattis på din födelsedag! :D 

Nu måste jag verkligen plugga så jag får väl ta och sätta fart så att jag slipper plugga hela dagen... 

Kram 


Älskade hund<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0