Psykologi

Jajemen, det rullar på och jag har bara någon delfråga kvar att svara på och sedan är jag klar och det känns skönt. 
När jag är klar har jag tänkt tvätta ansiktet och borsta tänderna och sedan får det bli sängen, skall upp i ordentlig tid imorgon och plugga innan jobbet. 

Jag och Ida har tittat på Dirty Dancing 2 och ätit chips, har en hemlighet som jag går och håller för mig själv (bara några som vet) och jag blir såå taggad när jag ser på sådana här filmer som tex Dirty Dancing, ni kommer få veta allt så fort det är mer aktuellt och lite mer bestämt men det kommer bli grymt! Jaja, känns som jag redan har avslöjat för mycket ;) 

Vi hörs imorgon, nu måste jag fortsätta plugga. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0