Sometimes I get lonely, so lonely.

Goder morgon! 

Hade svårt att somna igår men vaknade inte förens ungefär nu så jag har ändå sovit ut ordentligt vilket var precis vad jag behövde. 
Än så länge är huvudvärken borta och det hoppas jag att den fortsätter vara, orkar inte gå runt med huvudvärk i Ullared. 

Haha, vid det här laget vet ni nog redan att jag skall till Ullared men det är vad jag skall göra idag. Efter Ullared följer jag med till Therese och sover hos henne och så åker jag hem imorgon. Min lördag skall tillbringas i köket, jag har tänkt baka bullar och kanske något annat gott men sedan måste jag plugga lite också och så kommer Lenis hit vilket skall bli jätte kul. Så det kommer bli en bra helg trots allt. 

Nu skall jag ta och äta lite frukost, funderar på att fixa varmoboy till frallorna pappa bakade igår... Mumsigt! 

Vi hörs, kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0