Stoppad.

Idag stoppade förkylningen mig från mina planer, igår orkade jag stå emot men idag är det mycket värre. 
Somnade inte förens ca 04:00 pågrund av att jag inte kunde andas, låg och kallsvettades och mådde allmänt dåligt... Nu är det för stunden lite bättre och jag kan andas lite bättre än inatt, utöver det har jag jätte ont i huvudet och kroppen är helt slut efter för lite sömn plus feber. 

Träningen i eftermiddag avbokade jag imorse och istället skall jag bara ligga i sängen och plugga och kolla på film, tänker gå ner strax och fixa lite varm oboy och äta någon ballerina. 
Har precis tittat klart på I, Frankenstein och den var absolut sevärd, jag var lite skeptisk igår när jag tittade på trailern men jag blev glatt överraskad och jag kan absolut tänka mig att se den igen, snart. 

Dagens att göra är helt enkelt att skicka in religionsuppdraget men utöver det är det lugnt, fick tillbaka psykologiuppdraget för en stund sedan och jag fick ett C så det känns bra inför muntan på fredag. Skall tillbringa kvällen och morgondagen till att repetera och så men det känns ändå väldigt lugnt och grunderna sitter bra så skall bara läsa igenom uppdragen och lärarens kommentarer lite. 

Vi hörs mer under dagen och jag önskar er en fin dag! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0