Taco #4

Fjärde dagen med tacos nu, åt tacos hos Therese i lördags, i söndags till frukost/lunch, igår på tacokvällen och till middag idag, blev ju rester kvar från igår så vill någon ha taco är det bara att komma ;) 

Jobbet gick bra och jag trivs verkligen, vore kul med ett till uppdrag men vi får se hur det blir. Vi planerade lite inför nästa vecka och så tog vi det bara lugnt, åt bullar och räknade matte, toppen. 

Nu är jag hemma sedan någon timma och har ätit middag, idag var vi mer noggranna med att prata engelska vid matbordet (första familjemiddagen efter en skoldag när alla var samlade) så alla fick prata om sin dag på engelska och det gick väldigt bra måste jag säga. 
Jag tycker det är jobbigt när jag bara skall säga en mening på engelska för då blir jag så låst på att den meningen måste bli perfekt men när jag pratar mycket går det jätte bra och jag inser att jag faktiskt är ganska bra på engelska, skönt det för jag och Therese planerar en weekend till London i vinter och då är det ju ett plus om jag kan prata ;) 

Nu är jag parkerad i sängen, skall titta om jag hittar någon bra film att titta på annars kanske det blir ett avsnitt utav Suits innan jag skall fortsätta jobba med uppdraget i religionskunskapsen. 

Vi hörs, antingen mer ikväll eller imorgon, imorgon skall jag plugga och vid 15 tiden åker jag till gymmet för att köra ett Core-pass, första passet på för många veckor så det ska bli roligt. 

Kram 


Jag fick anstränga mig för att inte skrämma ihjäl mig själv när jag gick den 1km långa vägen till bussen från jobbet i bäckmörker, gick och sjöng "bä bä vita lamm har du någon ull..." i huvudet för att lugna mig själv... Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0