Tisdag

Tisdag idag och plugg och jobb står på mitt schema, vaknade upp helt snuvig och febrig men det är ingenting som stoppar mig idag. 
Fick även ett samtal angående ett jobberbjudande så vi får se vad som händer här nu om några veckor, spännande spännande! 

Pluggandet går framåt och jag har fått gjort flera testa dig själv och ett prov än så länge. Nu skall jag fortsätta läsa om kristendomen och göra prov m.m
Om inget ändras åker jag till jobbet vid 16 tiden så jag har några timmar på mig att plugga järnet, skall byta om och äta lunch innan jag sticker bara. 

Jag skall fixa iordning ett veckoschema så att ni får se vad som händer resten av veckan och så hörs vi mer sedan. 

Detta kanske är något för halloween festen? ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0