Väckt från de döda.

Är piggare idag än vad jag har varit på flera veckor, trots att jag inte har sovit mycket inatt. 

Kom precis hem från jobbet och det är verkligen så himla roligt, barnen ger än så himla mycket energi, samtidigt som dem gör än väldigt trött, haha ni fattar nog vad jag menar ;) 
Nu är det snart dax för mat och sedan skall jag plugga lite, kolla på Suits och sedan försöka sova bättre än vad jag gjorde inatt. 

Angående helgen så kom vi hem från Göteborg klockan 02:24 efter att ha gått runt på Kultur Natta, härligt väder och härliga människor. 
Gick upp nio på lördagen och bakade tårta och städade inför gästerna som kom klockan två. Jag bakade drömrulltårta fast utan att rulla ihop den och det blev jätte gott! 
När gästerna åkte hem la jag mig i sängen och där låg jag fram till igår i stort sätt, tittade på några avsnitt utav Suits men för det mesta sov jag. 

Och idag, äntligen, känner jag mig lite mer som en människa, piggare och gladare så nu hoppas jag att det håller i sig ett tag iallafall! :) 

Vi hörs, kram 





Kultur natta :) 


Tårtan i lördags, så gott! 

Gjorde scones lite snabbt och enkelt innan jag tog bussen till jobbet idag, testade ett recept (som kommer upp här på bloggen när jag orkar) och det var mycket bättre och godare än det jag brukar gå efter :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0