Vet inte.

God morgon! 

Jag har haft obehagligt och obekant ont i magen sedan igår och det håller fortfarande i sig, vet inte varför och det är svårt att förklara exakt hur det känns men jag hoppas att det går över snart. 

Gårdagen var bra, hade det jätte kul på jobbet och när jag kom hem blev det bara slapp i soffan tills jag gick upp och la mig tidigare än vanligt då jag hade så ont i magen. 

Idag skall jag göra massa roligt, skulle egentligen ut och jogga nu på morgonen men jag hoppade över det på grund av min mage, får köra lite hemma träning istället. 
Klockan två skall jag ta bussen till Hyssna för att handla godis, väl hemma igen skall jag hoppa på nästa buss och åka och jobba, efter jobbet skall jag hem en snabbis innan Erica kommer och hämtar mig och så hämtar vi upp Emelie innan vi åker hem till Erica för tjejkväll :D 
Sover hos Erica till imorgon och sedan skall min dag tillbringas med massa plugg, Malin skall dessutom låna mitt busskort för att åka på gymnasiemässa så det blir antagligen inget gym imorgon, kan iförsig bli så att jag bokar in mig på ett pass senare på kvällen beroende på när Malin har tänkt komma hem :) 

Men visst låter det som en grym tisdag!? :D 

Nu skall jag plugga innan det är dags att packa väskorna (en till jobbet och en till tjejkvällen), fixa mig, tvätta håret och sedan åka och handla :) 

Kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0